معرفی معاونت دانشجویی معرفی معاونت دانشجویی

معاون دانشجویی و فرهنگی

 

تلفن :

ایمیل:

در کنار دانشجویان هستم، تا مسئولیت برنامه ریزی، اداره و هدایت کلی برنامه های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شهاب دانش را بر عهده داشته باشم. بررسی قوانین و آئین نامه های فرهنگی و دانشجویی و نظارت بر حسن اجرای آن ها از وظایف این معاونت است. هستم تا مهارت های فردی و اجتماعی دانشجویان ارتقاء یابد. رفتار سازمانی تمرین شود. آدابی، درخور و برازنده محیط علمی تجربه و زمینه ساز فعالیت های اقتصادی و ارتباطات موثر گردد.

بر ارائه تسهیلات رفاهی دانشجویان مثل خوابگاه، تغذیه و سرویس آمدو رفت نظارت دارم. در حوزه فعالیت دانشجویی و فرهنگی با هدف استفاده درست از نقاط قوت و رفع ضعف ها برنامه ریزی و به منظور رشد و شکوفایی استعداد های دانشجویان بستر سازی می شود. هدف آن است که دانشجویان بتوانند در امور مختلف مشارکت صحیح و قانونمند داشته و ارتباط موثر برقرار کنند.

برای ایجاد انگیزه، شوق و نشاط بیشتر و ترغیب دانشجویان به تجربه زندگی سالم، در حوزه تربیت بدنی برنامه ریزی و فعالیت می شود و بر اجرای درست آیین نامه های ورزشی نظارت دارم. اینجا بر اجرای اردوهای قانونمند علمی و فرهنگی تاکید می شود. حتی برای گردشگری، ورزش و مشاوره اساتید و کارکنان برنامه ریزی می شود تا در فضایی آماده تر زمینه شکوفایی دانشجویان فراهم آید.

با استناد به آیین نامه ها و قوانین وزارت علوم، برای نظم بخشیدن هرچه بیشتر محبط دانشگاهی از ابزار کنترلی کمیته انضباطی استفاده می شود و در اجرای تصمیمات خود جدی و مصمم عمل می کنیم. خود نقد پذیر و آماده تغییر هستیم. شواری صنفی داریم تا صدای دانشجویان را بهتر بشنویم.

اینجا در محیط دانشگاه از رنج یکدیگر ناراحت می شویم و با محبت مراقب بکدیگریم. مرکز مشاوره دانشجویی فعال داریم تا در تخصص های مختلف مشاوره های درست انجام گیرد. شادی ها و موفقیت هایمان را جشن می گیریم. با دانشجویان در انجمن های علمی، کانون های فرهنگی، مسابقات، همایش ها و هر فعالیت دیگری  همراه هستیم.

برای تحقق وظایف و نیل به اهداف تعیین شده، در راستای سیاست های کلی دانشگاه در هیات رئیسه تلاش می کنیم و برای ایجاد هماهنگی بیشتر با تمام بخش های دانشگاه همکاری داریم. عضو کمیسیون دانشجویی استان هستیم، با افتخار و برای اعتلای هرچه بیشتر دانشگاه با دانشگاه ها و مراکز صنعتی، مدیریتی و نظارتی همکاری صمیمانه و موثر داریم.

در معاونت دانشجویی و فرهنگی یک تیم کاری قدرتمند و موفق هستیم، خدا را بر این توفیق خدمت شاکریم و حال دلمان خوب است، آرزو می کنم حال دل شما هم خوب باشد.