اخبار اخبار

«بازگشت

اطلاعیه حذف و اضافه غیرحضوری نیمسال دوم 1401-1400

اطلاعیه حذف و اضافه غیرحضوری نیمسال دوم 1401-1400

مطابق با مصوبه شورای آموزشی امکان انتخاب واحد اینترنتی از طریق پورتال آموزشی برای کلیه دانشجویان (به جز ورودی های بهمن ماه 1400 که توسط دانشگاه انجام خواهد شد) در بازه حذف و اضافه از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 16/11/1400 لغایت پایان روز جمعه 22/11/1400 در کلیه ساعات شبانه روز وجود خواهد داشتبعداز اتمام زمان فوق، هیچ تغییری توسط شخص دانشجو از طریق پورتال آموزشی به هيچ عنوان وجود نخواهد داشت.

حذف و اضافه به صورت غیرحضوری و از طریق پرتال آموزشی انجام می پذیرد. لذا حذف و اضافه مطابق لیست اعلامی در جداول ذیل به شکل غیرحضوری برگزار خواهد شد. به نکات زیر در رابطه با حذف و اضافه غیرحضوری توجه داشته باشید:

1- در لیست اعلامی در جداول ذیل برای هر گروه زمان مشخصی برای ارسال پیام‌های درخواست حذف و اضافه تعیین شده است. تنها پیام‌هایی که در همان بازه ارسال شوند توسط مدیر گروه بررسی خواهند شد و پیام‌های قبل و بعد از بازه زمانی ذکر شده از سیستم حذف و پاسخی دریافت نمی‌کنید و به هیچ عنوان مدیر گروه به صورت حضوری پاسخگو نمی باشد.

2- اولویت در حذف و اضافه (به ویژه در کلاس‌هایی که ظرفیت محدود دارند) با پیام‌هایی است در بازه زمانی مشخص شده، زودتر ارسال شده باشند. در واقع مدیر گروه درخواست‌ها را بر اساس ترتیب زمان دریافت بررسی خواهد نمود.

3- دانشجو موظف است حداکثر پس از گذشت 24 ساعت از ثبت درخواست خود به پرتال آموزشی مراجعه کرده و انتخاب واحد خود را کنترل نماید. در صورتی که امکان انجام تمام بخش‌های درخواست توسط مدیر گروه وجود داشته باشد پیامی به دانشجو داده نمی‌شود و فقط درخواست دانشجو اعمال می‌شود اما در صورتی که هر بخش یا تمام درخواست امکان اجرا نداشته باشد، تغییرات امکان‌پذیر در پرتال اعمال شده و پیامی نیز از سمت مدیر گروه به دانشجو ارسال خواهد شد.

4- با توجه به اینکه درخواست‌های حذف و اضافه باید در قالب مشخص ارسال شوند اکیداً توصیه می‌شود «دستورالعمل ارسال درخواست حذف و اضافه غیرحضوری» را مطالعه نمایید. به درخواست های خارج از قالب ذکر شده ترتیب اثر داده نمی شود.

5- دانشجوياني که شرايط فارغ التحصيلي را دارند مي بايست جهت حذف و اضافه از طریق کارتابل کدگروههای درخواستی خود را برای کارشناس رشته ارسال نمایند، درخواست مجدد دانشجو جهت حذف و اضافه به هيچ عنوان مورد بررسي قرار نمي گيرد.

شرايط فارغ التحصيلي :

دانشجویی که کمتر از 12 واحد باقيمانده داشته باشد. اين دانشجو مي بايست کل واحد هاي باقيمانده را در اين نيمسال اخذ کند و ادعاي فارغ التحصيلي نمايد . در صورت عدم اخذ تعدادي از اين واحدهاي باقيمانده در زمان حذف و اضافه توسط دانشجو، اداره کل آموزش مي تواند پس از اتمام زمان حذف و اضافه، کليه واحد هاي اخذ شده دانشجو را حذف کرده و ثبت نام دانشجو را در اين نيمسال ملغي کند.

 

تذکر مهم: دانشجویانی که مطابق با آیین نامه آموزشی اخراج آموزشی (اتمام سنواتی یا چند ترم مشروطی) می باشند و پورتال آموزشی ایشان توسط آموزش مسدود شده است، می بایست درخواست خود را از طریق کارتابل برای کارشناس ارسال نمایند.

 

نکات مهم حذف و اضافه:

1-   حذف و اضافه دانشجویان تنها در روزهای ذکر شده به صورت غیر حضوری در جداول ذیل صورت می پذیرد و پاسخگویی به صورت حضوری امکانپذیر نمی باشد.
2-
   دانشجویان بایستی تنها در بازه زمانی تعیین شده برای خود مطابق رشته و سال ورودی، درخواست حذف و اضافه را به مدیر گروه خود ارسال نمایند.
3-   امکان حذف و اضافه برای دانشجویانی که خود هیچ واحدی اخذ نکرده اند وجود ندارد.

لینکهای مرتبط:

 

شرایط اخذ درس به صورت معرفی به استاد

تقویم آموزشی نیمسال دوم 1401-1400

آدرس کارتابل مدیران گروه

آئین نامه آموزشی مقاطع کاردانی و کارشناسی

آئین نامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد

آئین نامه آموزشی مقطع دکتری

 

نظر
لینک مطلب :