1- دانشجويان عزيز جهت انتخاب واحد مي توانند به يکي از دو آدرس پرتال آموزشي جديد موسسه مراجعه نمايند:
http://188.34.251.155:8080
http://94.183.182.247:8080
2- مراحل ثبت نام و پرداخت اينترنتي موسسه آموزش عالي شهاب دانش در نیمسال اول سال تحصیلی 92-93
3- اطلاعيه راهنماي پرداخت اينترنتي در نیمسال اول سال تحصیلی 92-93
4- اطلاعيه ثبت نام دانشجويان مؤسسه براي نیمسال اول سال تحصیلی 92-93
5- جدول زمان بندي ثبت نام نیمسال اول سال تحصیلی 92-93 بر حسب رشته تحصيلي و سال ورود
6- راهنماي مشاهده گزارشات پرتال آمورشي در وب جديد
7- اطلاعیه چگونگی رفع خطای پرداخت الکترونیک (گواهینامه دیجیتال)
8- برنامه هفتگي کليه گرايش هاي گروه ICT و مخابرات
9- برنامه هفتگي کليه گرايش هاي گروه کامپیوتر
10- برنامه هفتگي کليه گرايش هاي گروه کنترل و الکترونیک
11- برنامه هفتگي کليه گرايش هاي گروه قدرت و انتقال و توزیع
12- برنامه هفتگی گروه معماری
13- چارت درسی گروه کامپیوتر
14- نکات قابل توجه دانشجویان جهت اخذ واحدهای آزمایشگاه و کارگاه ها
15- برنامه هفتگی گروه عمران
16- برنامه هفتگی گروه عمومی
17- برنامه هفتگی گروه حسابداری
18- برنامه هفتگی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
*تذکرات بسیار مهم*:
1- دانشجویان گرامی توجه داشته باشند که در صورت عدم مراجعه در زمان مربوط به خود (با توجه به رشته تحصیلی و سال ورود) جهت ثبت نام، انجام فرآیند انتخاب واحد صرفا پس از بازگشایی پرتال دانشجو، هر روزه پس از پایان زمانبندی (بعد از ساعت 20:30) امکان پذیر خواهد بود. به بیان دیگر پرتال دانشجویان پس از پایان زمان مربوط به ثبت نام (با توجه به رشته تحصیلی و سال ورود) تا پایان برنامه زمانبندی آن روز بسته خواهد بود.
2- کلیه دانشجویان بایستی در زمان مقرر شده برای ثبتنام و انتخاب واحد به پرتال آموزشی مراجعه نمایند و کلیه واحدهای مورد نظر خود را اخذ نمایند. در زمان حذف و اضافه دانشجویان بر اساس زمانبندی که اعلام خواهد شد تنها میتوانند 2 درس را حذف و 2 درس را اخذ نمایند.
3- کلیه دانشجویانی که بعد از اتمام زمان ثبتنام، ثبتنام نکرده باشند اجازه اخذ واحد، ثبتنام و ادامه تحصیل در این نیم سال را نخواهند داشت.
4- مطابق ماده 3 آیين نامه آموزشي دوره هاي كارداني و كارشناسي وزارت علوم، دانشجو موظف است در هر نيمسال، در زماني كه دانشگاه اعلام ميكند براي ادامه تحصيل و انتخاب واحد مراجعه كند. عدم مراجعه دانشجو براي نام نويسي در زمان مقرر و بدون اطلاع و عذر موجه در يك نيمسال به منزله انصراف از تحصيل است. در صورت تأخير و يا عذر موجه، دانشجو حق انتخاب واحد و ادامه تحصيل را در آن نيمسال ندارد ولي آن نيمسال جزو سنوات مجاز تحصيل وي محسوب ميشود.
5- با توجه به احتمال بروز مشکل در درگاه های پرداخت جهت پرداخت الکترونیک شهریه، پیشنهاد میگردد پیش از سر رسید زمان ثبتنام نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایید.
6- با توجه به سرعت بالاتر درگاه پرداخت بانک ملت، توصیه می شود دانشجویان جهت پرداخت از درگاه این بانک استفاده نمایند.
7- معاونت محترم مالی- اداری اعلام می دارد دانشجویانی که برای پرداخت شهریه در انتهای تیرماه مشکلاتی دارند، می توانند با مراجعه به معاونت مالی و اداری و پرداخت چک ثبت نام نمایند، لذا توصیه میشود قبل از شروع ثبت نام به معاونت مالی- اداری مراجعه نمایید تا در زمان ثبت نام دچار مشکل نشوید.