نمایش محتوای وب نمایش محتوای وب

  •  سمینار تخصصی افتتاحیه انجمن صنفی تجهیزات پزشکی استان قم به همراه استارت آپ یک روزه تجهیزات پزشکی با همکاری مرکز فناوری و ارتباط با صنعت در سالن همایش های دانشگاه شهاب دانش برگزار شد 


* این جلسه با سخنرانی و حضور جناب آقای اميرآبادی فراهانی نماينده مجلس، جناب پرفسور کراری رئیس هیئت امنا دانشگاه شهاب دانش، جناب مهندس مسلمی رئیس انجمن صنفی کشور، جناب مهندس محمودی رئيس انجمن صنفی استان قم و مهندس شيروئه از فعالان حوزه کسب و کار مهندسی پزشکی افتتاح گرديد.

 

 

 

 

 

  • رویداد استارتاپی کسب کار دانشگاه شهاب دانش و کسب و کار سلام با همکاری صندوق پژوهش و فناوری کریم

 *حضور پرشور دانشجویان علاقه مند در ساعات اولیه صبح  برای شرکت در رویداد استارتاپی کسب و کار برای اولین بار در دانشگاه شهاب دانش

 

  

 

 *ارایه آسانسوری، منتورینگ و رقابت  ایده ها در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه هم اکنون در حال اجرا

 

 *مرحله دوم پرشور و حال رویداد استارتاپی کسب کار مرحله کواستارتاپ با حضور منتورها

 

*فعالیت تیمها و رقابت تنگاتنگ بین آنها برای کسب مقام برتر هم اکنون در حال اجرا در سالن آمفی تئاتر دانشگاه شهاب دانش

 

*ارایه طرح های آماده شده دانشجویان بعد از منتورینگ جهت داوری هم اکنون در حال برگزاری در آمفی‌تئاتر دانشگاه شهاب دانش 

 

*برای اولین بار رویداد یک روزه استارتاپی کسب و کار  به همت مرکز فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه شهاب دانش  
 
این رویداد مورخ ۱۱ خرداد ماه  از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در ساختمان آمفی تئاتر دانشگاه شهاب دانش با همکاری تیم اجرایی برگزار گردید.
 
با ارزیابی و ارزش گزاری نهایی توسط داوران ۳ تیم برتر انتخاب گردید و جوایز نفیسی به آنها تقدیم شد.
 
رتبه اول: تیم پرو هوشمند لباس
رتبه دوم: تیم خدمات خودرو
رتبه سوم: تیم گرم کن غذا 
 
و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
 

 

  • رویداد هدایت مسیر شغلی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه شهاب دانش

 

برای اولین بار رویداد هدایت مسیر شغلی با استقبال بی نظیر دانشجویان عزیز و حضور ریاست، معاونت پژوهش و فناوری، مدیر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه مورخ ۲۰اردیبهشت ماه  در ساختمان آمفی تئاتر دانشگاه شهاب دانش برگزار گردید.

در این رویداد با صحبت‌های جناب آقای دکتر کراری معاونت محترم پژوهش و فناوری در خصوص دغدغه‌های شغلی دانشجویان و صحبت‌های خانم دکتر عبدالکریمی، مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت، در خصوص انگیزه اصلی خودشان از طراحی طرح هدایت مسیر شغلی برای دانشجویان دانشگاه، معرفی طرح و چگونگی اجرای آن شروع گردید.

در ادامه دکتر سرکشیکیان مشاور دانشگاه، آقای مهندس باقری بنیانگذار کسب و کار سلام و مجموعه کارخانه نوآوری صدران به عنوان حامیان این طرح صحبت کردند.

شایان ذکر است که طرح هدایت مسیر شغلی توسط مدیریت مرکز فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه با مجرب‌ترین مشاوران حوزه کسب و کار آماده شده است.

 

 

  • فرصت شغلی برای دانشجویان

 

رایزنی معاونت پژوهش و فناوری و مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه شهاب دانش با مشاوران حوزه کسب و کار در خصوص اجرایی شدن طرح هدایت مسیر شغلی برای اولین بار در دانشگاه  شهاب دانش 

 

  • در راستای اجرایی شدن طرح هدایت مسیر شغلی، تفاهم نامه فی مابین دانشگاه شهاب دانش و شرکت کسب کار سلام

 

به همت مرکز فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه شهاب دانش، طی جلسه‌ای در دفتر ریاست دانشگاه، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه شهاب دانش و شرکت کسب کار سلام با حضور ریاست دانشگاه، معاونت فناوری و پژوهشی، مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت، معاونت آموزشی و مشاور فناوری منعقد گردید.

این تفاهم نامه به منظور همکاری، هدایت گری مسیر شغلی، مشاوره شغلی و کم کردن هزینه آموزش دانشجویان برای ورود به بازار کار و صنعت منعقد گردید..                                                                                                                    

محمد سهیل باقریان مدیر عامل شرکت کسب کار سلام و دکتر حسن طاهری سرپرست ریاست دانشگاه شهاب دانش با امضای این تفاهم نامه فصل مشترکی را به جهت همکاری هر چه بیشتر بین دانشگاه و شرکت کسب کار سلام و طرح هدایت مسیر شغلی آغاز کردند.

 

  • تفاهم نامه فی مابین دانشگاه شهاب دانش و سازمان فنی حرفه ای استان قم

 

طی جلسه‌ای در دفتر ریاست دانشگاه، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه شهاب دانش و سازمان فنی حرفه ای استان قم با حضور ریاست دانشگاه، معاونت فناوری و پژوهشی، مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت، معاونت آموزشی و مشاور فناوری منعقد گردید.

این تفاهم نامه به منظور همکاری، برنامه ریزی منسجم و اقدامات مشترک جهت توانمندسازی هر چه بیشتر دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جهت ورود به صنعت و  محیط کسب و کار منعقد گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم و دکتر حسن طاهری سرپرست ریاست دانشگاه شهاب دانش با امضای این تفاهم نامه فصل مشترکی را به جهت همکاری هر چه بیشتر بین دانشگاه و مرکز فنی حرفه ای در ارتباط با صنعت و طرح کهاد آغاز کردند.