کتابخانه کتابخانه

 

معرفی کتابخانه:

در سال‌های اخير مبحث توسعه و گسترش ساختار فيزيکی و محتوايی کتابخانه مرکزی و نزديک کردن آن با استانداردهای روز دنيا مورد توجه مسئولان موسسه قرارداشته و گام‌های متعدد در اين راستا برداشته شده است. با توجه به افزايش رشته‌ها و مقاطع تحصيلی در دانشگاه و گسترش فعاليت‌های تحقيقاتی در تمامی زمينه‌ها ايجاد تحول در کتابخانه و به روز نمودن خدمات، فضا و منابع ضرورتی اجتناب ناپذير می نمود.

دانشگاه شهاب دانش دارای کتابخانه‌ای مجهز با بیش از 17000 نسخه منبع اطلاعاتی تخصصی و عمومی در حوزه‌های مختلف علوم و فنون، شامل منابع چاپی و الکترونیکی است. کتابخانه دارای دو سالن مطالعه برای خواهران و برادران می‌باشد. در حال حاضر کتابخانه از سامانه کتابخانه‌ای تحت‌وب آذرسا استفاده می‌کند که از کامل‌ترین و بروزترین سامانه‌های کتابخانه‌ای ایران محسوب می‌شود.

هدف اصلی کتابخانه، کمک به ارتقاء سطح کیفی آموزش و پژوهش در دانشگاه از طریق تامين منابع اطلاعاتی چاپي و الکترونيکي و فراهم نمودن محیطی مناسب جهت استفاده از این منابع در راستای آموزش و پژوهش است.

 

 

 

 

آمار منابع کتابخانه

 کل منابع : 17789 نسخه منبع اطلاعاتی 

 کتاب فارسی : 12560 نسخه

 کتاب لاتین : 410 نسخه

  پایان نامه ها : 4818 نسخه

 

 

 دانلود رایگان مقالات علمی

https://www.civilica.com/

http://www.freepapers.ir/

http://www.elearnica.ir/

http://ardabil-sci.com/

مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

برخی منابع قابل دسترس:

IEEE - ScienceDirect - Springer - Taylor & Francis Journals - Wiley online Library - IET Digital Library- Emerald Insight - JSTOR- Informs Journals Emerald Insight - AIP | Scitation - nature.com - مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

 

راهنمای نحوه دانلود مقالات از طریق سایت