اخبار اخبار

«بازگشت

اطلاعیه مجموعه آزمایشگاه ها و کارگاه ها در خصوص نیمسال اول 94-93

 به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند برای جلوگیری از هرگونه مشکل در دروس کارگاهی و آزمایشگاهی،  قبل از اخذ این دروس موارد زیر را مد نظر قرار دهند:

1- کلیه کلاس های آزمایشگاهی و کارگاهی در نیمسال اول از تاریخ 29/06/93 شروع شده و حضور وغیاب دانشجویان نیز از همان هفته اول به شکل منظم انجام خواهد گرفت.

2-با توجه به قوانین آموزشی موسسه، به هیچ عنوان امکان جابجایی از مشخصه گروه آزمایشگاهی یا کارگاهی ثبت نام شده در پورتال، به مشخصه گروه دیگر وجود ندارد. لذا می بایست در زمان اخذ دروس آزمایشگاهی و کارگاهی دقت کافی را داشته باشید و در صورتی که امکان حضور در کلاس، در ساعت اخذ شده هنگام انتخاب واحد و با استاد مشخص را ندارید به هیچ عنوان این گروه  درسی را اخذ نکنید.

3-در صورت غیبت بیش از دو جلسه طبق قوانین آموزشی موسسه، دانشجو مشمول حذف سه شانزدهم می شود لذا می بایست نسبت به حضور به موقع سر کلاس ها اقدام نمایید.

4- بعد از زمان حذف و اضافه، امکان تغییر و یا حذف گروه های آزمایشگاهی و کارگاهی برای دانشجویان وجود ندارد لذا می بایست هر گونه تغییر مورد نظرخویش را تا قبل از پایان وقت حذف و اضافه انجام دهید.

5-کار در فضای کارگاهی و آزمایشگاهی، مخاطرات خاص خود را دارد. لذا می بایست قبل از شروع کار اجرایی، ضمن رعایت کلیه مسایل ایمنی که توسط استاد درس در ابتدای هر جلسه گفته  می شود، هر گونه ابهامی در این خصوص را از استاد درس و یا مسئول آزمایشگاه ها و کارگاه ها سوال کنند. لازم به ذکر است که مسئولت هر گونه سهل انگاری در این خصوص بر عهده خود دانشجو می باشد.

در پایان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای شما درترم جاری، به اطلاع می رساند برای ارتباط با مسئول آزمایشگاه ها و کارگاه ها می­توانید با شماره 32808680-025 داخلی 350 تماس گرفته و یا به آدرس ali.hamedi63@gmail.com ایمیل بزنید.

مسئول آزمایشگاه ها و کارگاه ها                                                                                                        

علی حامدی                                                                                                                     

نظر