اخبار اخبار

«بازگشت

ثبت نام پذيرفته‌شدگان‌ مرحله بدون آزمون - کاردانی به کارشناسی سال 93

ضمن عرض تبريک و خير مقدم حضور پذيرفته شدگان گرامي، به اطلاع کليه پذيرفته‌شدگان‌ مرحله پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي ( براي مؤسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي )‌ در آزمون کاردانی به کارشناسی سال1393 در موسسه آموزش عالي شهاب دانش مي رساند که ثبت نام در دو مرحله اینترنتی و حضوری برگزار می گردد. 

جهت انجام مرحله اینترنتی ثبت نام می بایست از روز چهارشنبه مورخ 93/10/30 لغایت جمعه مورخ 93/11/03 ضمن مراجعه به پورتال آموزشی نسبت به تکمیل مشخصات خود در پورتال آموزشی اقدام نمایند. پذیرفته شدگان جهت ورود به پورتال آموزشی می بایست از شماره پرونده  به عنوان شماره داوطلبی و کدملی استفاده نمایند.

همچنين  مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و ساير اطلاعات مهم  در اطلاعيه سايت سازمان سنجش به آدرس زير آمده است:

http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=3&id=1935

همچنین پذیرفته شدگان می بایست پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی می بایست فرمهای ثبت نام را از این لینک دریافت و پرینت نموده و نسبت به تکمیل این فرمها اقدام نمایند.

جهت انجام مرحله حضوری ثبت نام می بایست در روزهای دوشنبه مورخ 93/11/06 و سه شنبه مورخ 93/11/07 با همراه داشتن فرمهای ثبت نام تکمیل شده و مدارک لازم جهت ثبت نام به موسسه مراجعه نمایند.

تذکر1: در صورت مشاهده تناقض بین اطلاعات شناسنامه ای و سایر اطلاعات خود با اطلاعات مندرج در پورتال آموزشی می بایست فرم مربوط را از این لینک دریافت و پرینت نموده و ضمن تکمیل آن در زمان ثبت نام حضوری به کارشناسان ثبت نام ارائه نمایید.

تذکر2: مبلغ شهریه به صورت علی الحساب هفتصد و پنجاه هزار تومان می باشد که در زمان ثبت نام پرداخت می گردد. پذیرفته شدگان گرامی می بایست برای واریز وجه، حتما عابر بانک متصل به شبکه شتاب به همراه داشته باشید.

مدارک نظام وظیفه جهت ثبت نام

آدرس موسسه:

قم - پردیسان - انتهای بلوار امامت (مقابل بوستان الغدیر) - موسسه آموزش عالی شهاب دانش

مسیرهای مختلف ساختمان جدید موسسه در پردیسان

برنامه سرویس رفت و آمد دانشجویان به پردیسان

نظر
لینک مطلب :