اخبار اخبار

«بازگشت

ابلاغيه دانشجويان- امتحانات پايان ترم 4011

بخشنامه معاونت آموزشی دانشگاه شهاب دانش (ویژه دانشجویان)
در خصوص چگونگی برگزاری آزمون پایانی نیمسال اول  1402 - 1401
دانشجویان گرامی با آرزوی سلامتی و ابراز خشنودی از امکان حضور شما در فضای دانشگاه، مصوبه شورای آموزشی دانشگاه مورخ 1401/9/16 جهت اجرا ابلاغ می گردد و لازم است دانشجویان به تمام موارد زیر، توجه خود را معطوف نمایند.   
1- امتحانات با توجه به زمان‌بندی تقویم آموزشی و بر اساس برنامه امتحانی ثبت‌شده در سامانه آموزشی برگزار می‌شود.
2- امتحانات همه مقاطع تحصیلی در تمام دروس به صورت حضوری برگزار می‌شود. 
3- به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون، الزامی است و دانشجویان فاقد کارت آزمون، اجازه ورود به سالن امتحانات را نخواهند داشت. دانشجویان گرامی می‌توانند از روز دوشنبه به تاریخ 1401/10/12با مراجعه به وبسایت دانشگاه و پورتال شخصی خود، اقدام به مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون نمایند.
4- بر اساس مقررات آموزشی، استاد هر درس تعیین‌کننده سوالات امتحان و مرجع اصلی ارزشیابی دانشجویان در همان درس است. میزان زمان هر امتحان به تشخیص استاد درس بوده و در سربرگ امتحان مشخص می‌شود.
5- با توجه به آیین‌نامه آموزشی وزارت عتف، شرکت در امتحانات پایان ترم برای دانشجویان الزامی می‌باشد    و عدم‌شرکت در امتحانات پایان ترم به منزله غیبت امتحانی برای دانشجو است و ثبت نمره توسط استاد امکان‌پذیر نیست.
 
 
6- تاریخ ثبت و اعلام نمرات توسط استاد، برای دروس مقطع کاردانی و کارشناسی حداکثر10 روز و برای دروس مقاطع تحصیلات تکمیلی حداکثر یک ماه بعد از زمان برگزاری امتحان درس است.
7- روز و ساعت جلسه رسیدگی به اعتراضات (تجدیدنظر نمرات) برای هر درس توسط استاد درس در سیستم مجازی، تالار اعلانات هر درس اعلام می شود.
8- جلسات امتحانی رأس ساعات تعیین‌شده برگزار می‌گردد. دانشجویان می بایست مطابق جدول زمانی و مکانی مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون خود، قبل از ساعت شروع امتحان، در جلسه حضور یابند و در شماره صندلی مشخص شده در کارت آزمون مستقر شوند. قابل ذکر است 15دقیقه قبل از شروع هر امتحان، درب سالن بسته می‌شود.
9-  دانشجویان پس از شروع امتحان و رؤیت سوالات موظفند تا امضاء شدن همه لیست های حضور و غیاب در سالن امتحانات حضور داشته باشند. بنابراین قبل از امضای صورتجلسه حضور و غیاب، اجازه خروج نداشته و ترک جلسه امتحانی تخلف محسوب می‌شود.
10 - دانشجویان باید لیست حضور و غیاب امتحان را با خودکار و بدون ابهام امضاء نمایند. امضا نکردن صورتجلسه حضور و غیاب، به منزله غیبت در جلسه امتحان محسوب می‌شود.  
11- خروج پاسخ نامه و پرسشنامه امتحان از سالن امتحانات و عدم تحویل به منشی‌ها یا مراقبین، تخلف بوده و مطابق با آیین‌نامه انضباطی برخورد خواهد شد.
12- با توجه به اینکه امکانات حفاظت و نگهداری از وسایل شخصی دانشجویان فراهم نمی باشد، لذا از همراه داشتن تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند، ایرپاد و هر نوع وسایل و تجهیزات الکترونیکی، هر گونه یادداشت، کتاب و جزوه در جلسه آزمون خودداری نمایید.  همراه داشتن این وسایل تقلب محسوب شده و مطابق با آیین‌نامه انضباطی برخورد خواهد شد.
 
 دانشجویان موظف به مطالعه و رعایت موارد ذکر شده در "آیین‌نامه مصادیق تقلب" هستند.
 
 
به امید موفقیت دانشجویان عزیز 
دکتر سیدامین سلامتیان
معاون آموزشي و تحصیلات تکمیلی
Salamatian@aut.ac.ir
 
 
 

تقویم تفصیلی آموزشی نیمسال اول 1402 - 1401

حذف 16/3 توسط اساتید

03 الی 09 دی 1401

ارزشیابی اساتید

10 الی 16 دی 1401

پایان کلاس‌ها

1401/10/16

شروع امتحانات

1401/10/17

پایان امتحانات

1401/11/04

تاریخ ثبت و اعلام نمرات توسط استاد

از زمان امتحان هر درس، حداکثر به مدت  10 روز کاری در مقطع کاردانی و کارشناسی و مدت یک ماه در مقطع کارشناسی ارشد

درخواست تجدید نظر نمرات

(اعتراضات)

تاریخ دقیق رسیدگی به اعتراضات هر درس توسط استاد در سیستم مجازی، تالار اعلانات درس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

نظر
لینک مطلب :