اخبار اخبار

«بازگشت

ابلاغيه دانشجويان- امتحانات پايان ترم 4022

باسمه تعالی

بخشنامۀ معاونت آموزشی دانشگاه شهاب دانش (ویژۀ دانشجویان)

در خصوص چگونگی برگزاری آزمون پایانی نیمسال دوم  1403- 1402

دانشجویان گرامی ، با آرزوی سلامتی و ابراز خشنودی از امکان حضور شما در فضای دانشگاه، براساس مصوبات شورای آموزشی ، بخشنامۀ امتحانات جهت اجرا ابلاغ می‌گردد و لازم است دانشجویان به تمام موارد زیر، توجه خود را معطوف نمایند.   

1- امتحانات با توجه به زمان‌بندی تقویم آموزشی و بر اساس برنامه امتحانی ثبت‌شده در سامانۀ آموزشی برگزار می‌شود.

2- امتحانات همه مقاطع تحصیلی در تمام دروس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

3-به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون، الزامی است و دانشجویان فاقد کارت آزمون، اجازه ورود به سالن امتحانات را نخواهند داشت. دانشجویان گرامی می‌توانند از روز یکشنبه به تاریخ 1403/03/13 با مراجعه به وبسایت دانشگاه و پورتال شخصی خود، اقدام به مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون نمایند.

4- بر اساس مقررات آموزشی، استاد هر درس تعیین‌کننده سوالات امتحان و مرجع اصلی ارزشیابی دانشجویان در همان درس است. میزان زمان هر امتحان به تشخیص استاد درس بوده و در سربرگ امتحان مشخص می‌شود.

5- با توجه به آیین‌نامۀ آموزشی وزارت عتف، شرکت در امتحانات پایان ترم برای دانشجویان الزامی می‌باشد و عدم‌شرکت در امتحانات پایان ترم به منزلۀ غیبت امتحانی برای دانشجو است و ثبت نمره توسط استاد امکان‌پذیر نیست.

6- تاریخ ثبت و اعلام نمرات توسط استاد، برای دروس مقطع کاردانی و کارشناسی حداکثر10 روز و برای دروس مقاطع تحصیلات تکمیلی حداکثر یک ماه بعد از زمان برگزاری امتحان درس است.

7- روز و ساعت جلسۀ رسیدگی به اعتراضات (تجدید نظر نمرات) برای هر درس توسط استاد درس در سیستم مجازی، تالار اعلانات هر درس اعلام می‌شود.

8-جلسات امتحانی رأس ساعات تعیین‌شده برگزار می‌گردد. دانشجویان می‌بایست مطابق جدول زمانی و مکانی مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون خود، قبل از ساعت شروع امتحان، در جلسه حضور یابند و در شماره صندلی مشخص شده در کارت آزمون مستقر شوند. قابل ذکر است 15دقیقه قبل از شروع هر امتحان، درب سالن بسته می‌شود.

9-  دانشجویان پس از شروع امتحان و رؤیت سوالات موظفند تا امضاء شدن همۀ لیست‌های حضور و غیاب در سالن امتحانات حضور داشته باشند. بنابراین قبل از امضای صورتجلسۀ حضور و غیاب، اجازه خروج نداشته و ترک جلسۀ امتحانی تخلف محسوب می‌شود.

10 -دانشجویان باید لیست حضور و غیاب امتحان را با خودکار و بدون ابهام امضاء نمایند. امضا نکردن صورتجلسه حضور و غیاب، به منزلۀ غیبت در جلسه امتحان محسوب می‌شود.

11- خروج پاسخنامه و پرسشنامۀ امتحان از سالن امتحانات و عدم تحویل به منشی‌ها یا مراقبین، تخلف بوده و مطابق با آیین‌نامۀ انضباطی برخورد خواهد شد.

12- با توجه به اینکه امکانات حفاظت و نگهداری از وسایل شخصی دانشجویان فراهم نمی‌باشد، لذا از همراه داشتن تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند، هندزفری و هر نوع وسایل و تجهیزات الکترونیکی، هرگونه یادداشت، کتاب و جزوه در جلسۀ آزمون خودداری نمایید.  همراه داشتن این وسایل تقلب محسوب شده و مطابق با آیین‌نامۀ انضباطی برخورد خواهد شد.

 

دانشجویان موظف به مطالعه و رعایت موارد ذکر شده در "آیین‌نامه مصادیق تقلب" هستند.

 

به امید موفقیت دانشجویان عزیز

دکتر سیدامین سلامتیان

معاون آموزشي و تحصیلات تکمیلی

Salamatian@aut.ac.ir

 

نظر
لینک مطلب :