1- دانشجويان عزيز جهت انتخاب واحد مي توانند از آدرس زیر به پرتال آموزشي دانشگاه مراجعه نمايند:
http://portal1.shdu.ac.ir
2- مراحل ثبت نام و پرداخت اينترنتي دانشگاه شهاب دانش در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403
3- اطلاعيه راهنماي پرداخت اينترنتي در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403
4- اطلاعيه ثبت نام دانشجويان دانشگاه براي نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403
5- جدول زمان بندي ثبت نام نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 بر حسب رشته تحصيلي و سال ورود
6- اطلاعیه چگونگی رفع خطای پرداخت الکترونیک (گواهینامه دیجیتال)
7- اطلاعیه اعلام شهریه برای سال تحصیلی 1404-1403
8- برنامه هفتگي کليه گرايش هاي گروه کامپیوتر و فناوری اطلاعات
9- برنامه هفتگي کليه گرايش هاي گروه مهندسی پزشکی و زیست فناوری
10- برنامه هفتگي کليه گرايش هاي گروه برق
11- برنامه هفتگی گروه معماری
12- چارت ترمی گروه کامپیوتر
13- برنامه هفتگی گروه روانشناسی و مشاوره
14- برنامه هفتگی گروه عمران و مکانیک
15- برنامه هفتگی گروه عمومی
16- برنامه هفتگی گروه حسابداری
17- برنامه هفتگی گروه مهندسی صنایع، مدیریت
18- برنامه هفتگی گروه علوم پایه
19- چارت ترمی گروه برق
20- چارت ترمی گروه مهندسي پزشکي و زیست فناوری
21- چارت ترمی گروه معماری
22- چارت ترمی گروه حسابداری و مدیریت
23- چارت ترمی گروه عمران
24- برنامه هفتگی گروه علوم ورزشی و تربیت بدنی
25- برنامه هفتگی گروه گرافیک و ارتباط تصویری
*تذکرات بسیار مهم*:
1- دانشجویان گرامی می بایست جهت ثبت نام و انتخاب واحد غیر حضوری (اینترنتی) نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 از طریق پورتال آموزشی مطابق با جدول زمانبندی اقدام نمایند.دانشجویان گرامی توجه داشته باشند که در صورت عدم مراجعه در زمان مربوط به خود مطابق با جدول زمانبندی (با توجه به رشته تحصیلی و سال ورود) جهت ثبت نام، انجام فرآیند انتخاب واحد صرفا پس از بازگشایی پورتال دانشجو، هر روزه پس از پایان زمانبندی (بعد از ساعت 16:00) امکان پذیر خواهد بود. به بیان دیگر پورتال دانشجویان پس از پایان زمان مربوط به ثبت نام (با توجه به رشته تحصیلی و سال ورود) تا پایان برنامه زمانبندی آن روز بسته خواهد بود.
2- کلیه دانشجویان بایستی در زمان مقرر شده برای ثبتنام و انتخاب واحد به پورتال آموزشی مراجعه نمایند و کلیه واحدهای مورد نظر خود را اخذ نمایند. در زمان حذف و اضافه دانشجویان بر اساس زمانبندی که اعلام خواهد شد تنها میتوانند 2 درس را حذف و 2 درس را اخذ نمایند.
3- کلیه دانشجویانی که بعد از اتمام زمان ثبتنام، ثبتنام نکرده باشند اجازه اخذ واحد، ثبتنام و ادامه تحصیل در این نیمسال را نخواهند داشت.
4- مطابق با آیين نامه آموزشي عدم مراجعه دانشجو براي نام نويسي در زمان مقرر و بدون اطلاع و عذر موجه در يك نيمسال به منزله انصراف از تحصيل است. در صورت تأخير و يا عذر موجه، دانشجو حق انتخاب واحد و ادامه تحصيل را در آن نيمسال ندارد ولي آن نيمسال جزو سنوات مجاز تحصيل وي محسوب ميشود.
5- با توجه به احتمال بروز مشکل در درگاه های پرداخت جهت پرداخت الکترونیک شهریه، پیشنهاد میگردد پیش از سر رسید زمان ثبتنام نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایید.
6- مطابق با مصوبه شورای آموزشی اخذ واحد کارآموزی از طریق پورتال آموزشی توسط دانشجو امکان پذیر خواهد بود. لذا دانشجویان می بایست ضمن مراجعه به پورتال آموزشی در موعد مقرر ثبت نام و انتخاب واحد و حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403، شخصا واحد کارآموزی را اخذ نموده و همچنین، تا سه هفته بعد از اتمام مهلت حذف و اضافه فرصت دارند تا ضمن مراجعه به وب سایت دانشگاه (بخش دفتر ارتباط با صنعت)، فرم معرفی نامه به محل کارآموزی/ کارورزی را دریافت نموده و سپس مطابق با راهنمای فایل مراحل اخذ واحد کارآموزی ویژه شرایط خاص که در همان صفحه قرار داده شده جهت تکمیل فرم و انجام مراحل لازم اقدام نمایند.
7- دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته که قصد ادامه تحصیل و انتخاب واحد در نیمسال ششم سنوات تحصیلی خود را دارند، می بایست پس از مراجعه به کارتابل خود و تکمیل فرآیندهای کمیسیون موارد خاص (و نظام وظیفه برای دانشجویان آقا) طبق جدول زمانبندی فوق به پورتال آموزشی مراجعه و شخصا انتخاب واحد نمایند.