اخبار اخبار

«بازگشت

اطلاعیه ثبت نام و انتخاب واحد در دوره تابستان سال تحصیلی 95-94

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند ثبت نام و انتخاب واحد غیرحضوری (از طریق اینترنت) برای دوره تابستان سال تحصیلی 95-94 در روز های پنجشنبه مورخ  10 تیر ماه 95 لغایت سه شنبه مورخ 15 تیر ماه 95 صورت مي‌گيرد. زمان شروع کلاس ها ( آزمایشگاه ها و کارگاه های مربوط به دانشجویان رشته مهندسي تكنولوژي برق - شبكه هاي انتقال و توزيع ) از روز شنبه مورخ 19 تیر ماه 95 خواهد بود.

لازم است دانشجویان در انتخاب واحد دوره تابستان به نکات ذیل توجه داشته باشند:

1- دوره تابستان هیچگونه حذف و اضافه‌ای ندارد. لذا دانشجو باید در انتخاب واحد‌های درسی دقت لازم را داشته باشد.

2- پس از اتمام زمان ثبت نام و ثبت درس در پورتال، حضور دانشجو در کلاس الزامی بوده و در صورت عدم حضور به موقع و کامل در کلاس، نمره صفر برای وی منظور خواهد گردید. (حذف اضطراری درس آزمایشگاه یا کارگاه به هیچ وجه امکان پذیر نیست).

3- دانشجویانی که فرم مهمان تابستان را جهت اخذ واحد در دانشگاه/ موسسه دیگر تکمیل کرده‌اند، می‌بایست به این نکته توجه داشته باشند که حداکثر 6 واحد را در دوره تابستان می‌توانند اخذ کنند. هنگام اخذ واحد آزمایشگاه و کارگاه یا کارآموزی و پروژه در دوره تابستان، باید مجموع واحدهای آنها به همراه واحد های درسی که به صورت مهمان در دانشگاه/ موسسه دیگر اخذ می کنند، حداکثر 6 واحد شود و در صورتی که دانشجو به هر دلیل بیشتر از تعداد واحد مجاز اخذ کند، آموزش موسسه می‌تواند با نظر مدیر گروه مربوطه گروه های درسی غیر مجاز را حذف کند.

4- دانشجویانیکه با احتساب واحد های اخذ شده در نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 کلا 8 واحد باقیمانده جهت فارغ التحصیلی دارند، در صورت تمایل می بایست کلیه 8 واحد باقیمانده را در دوره تابستان اخذ نمایند.

5- درصورتی که دانشجو درنیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 معدل کمتر از 12 (مشروط) کسب کرده و با احتساب معدل درنیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 مطابق با آیین نامه آموزشی، اخراج آموزشی شود، ثبت نام و انتخاب واحد دوره تابستان وی، کان لم یکن تلقی شده و کلیه عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

6- امکان اختصاص سرویس ایاب و ذهاب در زمان تشکیل کلاس های آزمایشگاه/ کارگاه ها در دوره تابستان وجود ندارد.

نظر