اخبار اخبار

«بازگشت

برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید

موسسه آموزش عالی شهاب دانش، طی مراسمی در سه روز متوالی ششم، هفتم و هشتم مهر ماه سال جاری(95) از کلیه دانشجویان ورودی جدید استقبال نموده و ایشان را با جزئیات مسائل آموزشی، دانشجویی و اداری، مالی آشنا نمود.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قران کریم شروع شد و درآن آقای پرفسور کراری رئیس محترم موسسه آغاز سال تحصیلی را تبریک گفتند و جزئیاتی از موفقیت های پیش روی موسسه را برای دانشجویان جدید تشریح نمودند. همچنین آقای پرفسور توحیدخواه از اساتید بنام مهندسی پزشکی و استاد دانشگاه امیرکبیر توضیحاتی برای قبول شدگان این رشته ارائه نمودند.

مسئولین مختلف موسسه در بخش های اداری و مالی، آموزشی و پژوهشی و همچنین دانشجویی و فرهنگی توضیحاتی را با دانشجویان درمیان گذاشته و توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات ارائه کردند. هر سال مراسمی به این وسعت با حضور مسئولین موسسه  و اساتیدی از رشته های  مختلف آموزشی با هدف  آشنا سازی دانشجویان ورودی جدید و  کاهش مشکلات احتمالی ایشان در طول تحصیل برگزار می گردد. مشارکت دانشجویان قدیمی در اجرای مراسم برای دانشجویان ورودی جدید از جمله نکات مثبت و قابل توجه در این مراسم بود از جمله تزئین سن و دکور بندی آن، قرائت قرآن، اجرای زنده موسیقی و همکاری به عنوان مجری برنامه.

 

گزارش تصویری از مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید:

 

نظر
لینک مطلب :