اخبار اخبار

«بازگشت

از غرفه شهاب دانش در نمایشگاه فناوری و فن بازار دیدن نمایید

 

نمایشگاه هفته ملي پژوهش، فناوری و فن بازار، با حضور مسئولان وزارت علوم ، دانشگاه ها ، مراكز پژوهشي و فناوري ، چهارشنبه  24  آذر ماه از ساعت 14 در محل دائمي نمایشگاه هاي بین المللی تهران افتتاح شد.

در اين نمايشگاه 84 دانشگاه،36 پژوهشگاه، 30پارک علم و فناوری،6 مرکز رشد و 82 موسسه دولتی وخصوصی شامل مراکز خدماتی و صنعتی ، جديدترين دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را در سالن هاي 7 – 8– 9 – 10 – 11 – 12 و 27 به نمايش مي گذارند.

نمايشگاه ملي هفته پژوهش و فناوري از24 تا 28 آذر ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي شود و ساعات بازديد از اين نمايشگاه  9 صبح تا 16 بعد از ظهر است.

محل غرفه موسسه آموزش عالی شهاب دانش را با شماره 75 در سالن 11-10 در نقشه مشخص شده است.

همزمان با این رویداد،  نمایشگاه الکامپ برگزار می شود که بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است و همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.  دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین   دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.

نظر
لینک مطلب :