اخبار اخبار

«بازگشت

دریافت کارت حضور در جلسه امتحانات پایانترم نیمسال اول 97-96

پیرو تصویب در شورای آموزشی دانشگاه، ارائه کارت ورود به آزمون به همراه کارت دانشجویی معتبر برای حضور در جلسات امتحانی الزامی است و در صورت ارائه ندادن هر یک از دو کارت، از ورود دانشجو به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

از روز شنبه مورخ 96/10/09 امکان مشاهده و گرفتن پرینت کارت ورود به جلسه امتحان از طریق پورتال آموزشی از مسیر "سیستم مدیریت آموزش – گزارشات و آمار – امتحانات – کارت ورود به جلسه" وجود خواهد داشت. بدیهی است در صورت وجود هرگونه اشکال در گرفتن پرینت کارت ورود به جلسه، مراتب باید فوراً به اداره کل آموزش اطلاع داده شود.

شایان ذکر است کارت ورود به جلسه امتحان بدون درج شماره صندلی (غیر از امتحانات دروس عملی، آزمایشگاهی، سایت و آتلیه) فاقد اعتبار می باشد.

خواهشمند است دانشجویان جهت گرفتن پرینت کارت ورود به آزمون از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایند.

تذکر مهم:

کلیه دانشجویان گرامی که اسامی آنها در لیست موجود در کانال تلگرام دانشگاه (به ترتیب شماره دانشجوئی) می باشد امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان را ندارند، لذا می بایست در اسرع وقت برای رفع مشکلات آموزشی ( نقص مدارک ثبت نامی، فرم های آموزشی ناقص، کمیسیون موارد خاص و ...) و مالی ( شهریه، خوابگاه و ...) اقدام نمایند؛ بدیهی است سهل انگاری و تاخیر در رفع این نواقص یا پیگیری آنها در دقایق نزدیک به شروع امتحان می تواند موجب محرومیت از حضور در جلسه امتحان یا مشکلات دیگری شود که موجب اتلاف زمان و هزینه صرف شده در این نیمسال خواهد شد و مسئولیت کلیه عواقب ناشی از آن بر عهده شخص دانشجو خواهد بود.

قابل توجه دانشجویان مهمان از دانشگاه ها و موسسات دیگر:

دانشجویان دانشگاه ها و موسسات دیگر که در نیمسال جاری به صورت مهمان در دانشگاه حضور دارند، می بایست جهت شرکت در جلسه امتحان، کارت ورود به جلسه امتحان و کارت دانشجویی دانشگاه مبدا را به همراه داشته باشند. در غیر اینصورت از حضور ایشان در جلسه امتحان ممانعت به عمل می آید.

لازم به ذکر است كليه دانشجويان مي بايست با توجه به محدوديت امكانات دانشگاه، قبل از روز یکشنبه مورخ 96/10/17 جهت دريافت پرينت كارت ورود به جلسه آزمون از طريق پورتال آموزشي اقدام نمايند.

نظر
لینک مطلب :