اخبار اخبار

«بازگشت

اعزام تیم رباتیک دانشگاه به مسابقات RoboCup IranOpen 2018

تيم رباتيك دانشگاه شهاب دانش به مهمترين رخداد رباتيكي ايران ( RoboCup IranOpen 2018) اعزام خواهد شد.
مدير پژوهش و دفتر ارتبط با صنعت دانشگاه شهاب دانش از حضور پر قدرت تيم رباتيك دانشگاه در مسابقات ايران اُپن در فروردين ٩٧ كه در محل نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار ميشود خبر داد.
خانم دكتر عبايي افزود در حال حاضر  از بين ١٧ تيم ثبت نام شده، تيم شهاب دانش جزء ٦ تيم پذيرفته شده در ليگ مين ياب هوشمند سايز كوچك قرار گرفته كه بايد با تيم هاي ديگر به رقابت بپردازد.
دكتر عبايي با اشاره به اينكه ايران سومين كشور دنيا از لحاظ مين هاي دفن شده بوده و در دوران جنگ تحميلي متحمل آسيب هاي زيادي از اين طريق شده است گفت : با توجه به اهميت ربات مين ياب در خنثي سازي و در نتيجه نجات جان انسانها و ايجاد امنيت هر چه بيشتر ، انجمن رباتيك شهاب دانش نيز مصمم است با شركت دراين مسابقات در پيشرفت اين نوع ربات سهم كوچكي داشته باشد.
ايشان خاطر نشان كرد انجمن رباتيك شهاب دانش تا كنون توانسته در زمينه ساخت ربات Ballbot، ربات كوادراتور و ربات بازو و همچنين آموزش مستمر به دانشجويان علاقه مند فعاليت داشته باشد.
عبايي با بيان اينكه تيم رباتيك شهاب دانش توانسته است موفق به كسب چندين مقام قهرماني در مسابقات ايران اُپن در ليگ نمايشي و Work@ شود، ابراز اميدواري كرد كه اينبار نيز از مسابقات ايران اُپن دست پر خارج شود.
روابط عمومي دانشگاه شهاب دانش

نظر
لینک مطلب :