اخبار اخبار

«بازگشت

اولین دوره فراخوان جذب ایده جهت استقرار در مرکز نوآوری

اولین دوره فراخوان جذب ایده جهت استقرار در مرکز نوآوری دانشگاه شهاب دانش قم از امروز مورخ 1397/01/18 شروع گردیده و تا تاریخ 1396/02/15 ادامه خواهد داشت، لذا دانشجویان عزیز می توانند در این مدت با مراجعه به  لینک ثبت ایده مرکز نوآوری دانشگاه شهاب دانش قم نسبت به ثبت ایده خود اقدام نموده و یا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به دفتر نوآوری دانشگاه واقع در ساختمان اصلی طبقه اول مراجعه نمایندیا با شماره 32317430-025 تماس بگیرند.

به نفرات برتر این رویداد تسهیلات ویژه ارائه می شود.

در این رویداد که به‌زودی در دانشگاه شهاب دانش برگزار می‌گردد، از هر ایده شما حمایت خواهد شد. هدف از این رویداد باز کردن دریچه‌ای جدید جهت روشن‌تر کردن مسیر راه به سمت تحقق ایده‌های شما خواهد بود به‌گونه‌ای که بتوانید از علم خود جهت ایجاد فرصتی برای کسب‌وکار و موقعیت شغلی استفاده کنید.

همچنین با شرکت در این رویداد دانشجویان می‌توانند با کارآفرینان و واحدهای فناور موفق از نزدیک ارتباط داشته باشند و با نشستن بر سر میز انتقال تجربه آن‌ها، اطلاعات خوبی را در جهت ایجاد کسب‌وکار خود به دست آورند.

دانشجویان عزیز با هر ایده‌ای که به نظر می‌رسد می‌توانند آن را عملی کنند می‌توانند به لینک ثبت ایده مراجعه  و آن را ثبت کنند.

در روز برگزاری رویداد به نفرات برتر تسهیلات ویژه اعطاء می‌گردد و می‌توانند با وارد شدن به مرکز نوآوری دانشگاه شهاب با به دست آوردن تخصص‌ها و گذراندن دوره‌های لازم در مسیر خود نوآور و توانگر گردند.

نظر
لینک مطلب :