اخبار اخبار

«بازگشت

گزارش اولین دوره مسابقات سودوکو

اولین دوره مسابقات سودوکو روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۶ توسط انجمن علمی عمران در دانشگاه شهاب دانش برگزار گردید.  این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۵۵ دانشجوی علاقه مند در قالب تیم های ۱ و ۲ نفره و شامل ۴۰ تیم برگزار شد.

مسابقه در قالب دو مرحله متوسط و سخت برگزار گردید. در هر مرحله، جداول متفاوت توسط هوش مصنوعی اما در درجه سختی همسان طراحی شده بود.

مرحله اول این مسابقه در دو نوبت برگزار شد و پس از اعلام آغاز مسابقه تیم ها شروع به حل جدول اختصاص یافته به خود کردند. برای تیم ها داورانی قرار گرفته بود که زمان رکورد تیم ها را ثبت می کردند و در انتها جداول آنان را با کلید مسابقه بررسی می نمودند. در این مرحله ۹ تیم توانستند به مرحله دوم مسابقه صعود پیدا کنند.

در مرحله دوم، به هر تیم یک جدول با سطح دشوار داده شد که همانند مرحله قبل مورد نظارت داوران قرار گرفته بود و از بین تیم ها، ۳ تیم با زمان حل کمتر توانستند مقام کسب نمایند.

در نهایت ۳ تیم برتر مسابقه در حضور ریاست و معاونین محترم دانشگاه مورد تجلیل و به ترتیب به تیم های اول تا سوم مبالغ؛ دو میلیون، یک میلیون و پانصد هزار و یک میلیون ریال به عنوان جایزه اهدا گردید.

تیم های برتر عبارتند از :
تیم اول - آقای علیرضا خاکباز یگانه
تیم دوم - خانم ها فاطمه کهزادی و زهرا قربان نژاد
تیم سوم - آقایان حسین منتظر تبریزی و محمد امین سلیمانی

همچنین در کنار این مسابقه، مسابقه جانبی ای برای دیگر دانشجویان در نظر گرفته شده بود، به این صورت که جداول سودوکو با سطح آسان بین دانشجویان توزیع گردید و پس از حل و تحویل آن ها، توسط مسئولین دانشگاه بین شرکت کنندگانی که جداول را درست حل نموده بودند قرعه کشی و به ۵ نفر جوایزی اختصاص یافت.

دانشجویان برنده عبارتند از :
آقای میثم عطاران
خانم عارفه کریمی
خانم سارا خطاط
خانم بهاره مظاهری تهرانی
خانم پریسا غریب شاهیان

آنچه در این مسابقه به یاد ماندنی جالب توجه و تأمل است این که در انجام آن همدلی، محبت و شور و حال عجیبی بین دانشجویان موج می زد. تمام فعالیت های مربوط به این مسابقه از اطلاع رسانی، ثبت نام، آماده سازی و اجرای مسابقه توسط دانشجویان انجمن علمی عمران انجام گرفت و این دانشجویان توانستند در روز ۲۳ ام آذر ماه ۱۳۹۶ خاطرات به یادماندنی دیگری را در دانشگاه شهاب دانش رقم بزنند.

نظر
لینک مطلب :