مراحل دریافت وام طبق شیوه نامه جدید سال 1397
1- ابتدا در مهلت تعیین شده توسط دانشگاه به سایت صندوق رفاه به آدرس www.swf.ir مراجعه نموده و در پورتال خود درخواست وام را ثبت نمایید.(آموزش فرآیند ثبت نام، در سایت دانشگاه در قسمت معاونت مالی اداری قرار داده شده است.)
توجه: مطابق شیوه نامه اجرایی جدید صندوق رفاه دانشجویی به شماره 10053/1/130 مورخ 04/07/1397 درصورت وجود موارد ذیل درخواست وام تایید نمی شود، لذا خواهشمند است شرایط ذیل را بررسی کرده، سپس درخواست وام خود را ثبت نمایید :
- مشروط و یا به هر دلیل انصراف یا اخراج از تحصیل شده باشید.
- خارج از سنوات تحصیلی مجاز باشید.(کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد: بعد از ترم 4 - کارشناسی پیوسته : بعد از ترم 8)
- دانشجو سقف ترم های تحصیلی دریافت وام را رد کرده باشد.(کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد حداکثر 4 ترم - کارشناسی پیوسته حداکثر 8 ترم می توانند وام دریافت کنند)
- دانشجو و ضامنی که دارای هرگونه بدهی معوق یا چک برگشتی به صندوق رفاه ( از وام های قبلی) و یا سیستم بانکی در هر مرحله از دریافت تسهیلات باشد.
2- فرم های مربوط به درخواست وام را از صفحه فرم ها دانلود کرده و یا از انتشارات دانشگاه تهیه فرمایید. مشخصات فردی توسط دانشجو و مشخصات تحصیلی و شرایط آموزشی توسط واحد آموزش دانشگاه تکمیل و تایید می گردد.
3- فرم های تکمیل شده در مرحله 2 را به همراه کپی مدارک فردی(کپی های شناسنامه ، کارت ملی و کارت دانشجویی دانشجو) به اداره رفاه دانشگاه(واحد مالی) تحویل نمایید. در صورتیکه مدارک خارج از مهلت تعیین شده به دانشگاه تحویل داده شود، درخواست وام دانشجو تایید نمی شود.
4- بعد از اتمام مهلت ثبت اینترنتی درخواست وام، فرآیند بررسی و تایید دانشجویان متقاضی وام توسط دانشگاه صورت گرفته و لیست نهایی به اداره صندوق رفاه ارسال می گردد.
5- اداره صندوق رفاه لیست نهایی تایید شده دانشجویان متقاضی وام را به "بانک قرض الحسنه مهر ایران" ارسال نموده و نیز از طریق پیامک به دانشجو اطلاع می دهد تا به بانک مراجعه نموده و اقدامات لازم جهت تامین ضمانت توسط دانشجو صورت پذیرد. اقدامات لازم جهت تامین ضمانت در بانک فقط برای یک بار(اولین درخواست وام دانشجو) انجام می شود.
6- مبلغ وام برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی 5.000.000 ریال و برای دانشجویان ارشد 11.500.000 ریال می باشد. ضمنا دانشجویان اتباع نمی توانند از وام استفاده کنند . مبلغ وام درخواستی در ترم جاری درصورت تایید، ترم بعد در پورتال هر دانشجو ثبت خواهد شد.
7- مدارک لازم جهت تشکیل پرونده در شعب بانک در اینجا قرار داده شده است.
توجه : مهلت ثبت نام وام از تاریخ 97/08/01 الی 97/09/15 می باشد.