اخبار اخبار

«بازگشت

اطلاعیه حذف و اضافه نیمسال دوم 1403-1402

مطابق با مصوبه شورای آموزشی، امکان حذف و اضافه  اینترنتی از طریق پورتال آموزشی برای کلیه دانشجویان (به جز ورودی های بهمن سال 1402 ) در بازه حذف و اضافه از روز شنبه مورخ 21/11/1402 لغایت روز جمعه 27/11/1402 هر روز از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 وجود خواهد داشتبعداز اتمام زمان مذکور، امکان  تغییری توسط شخص دانشجو از طریق پورتال آموزشی به هيچ عنوان وجود نخواهد داشت.

به نکات زیر در رابطه با حذف و اضافه غیرحضوری توجه داشته باشید:

1- در لیست اعلامی در جداول ذیل برای هر گروه زمان مشخصی برای ارسال پیام‌های درخواست حذف و اضافه تعیین شده است. تنها پیام‌هایی که در همان بازه ارسال شوند توسط مدیر گروه بررسی خواهند شد و پیام‌های قبل و بعد از بازه زمانی ذکر شده از سیستم حذف و پاسخی داده نمی شود و به هیچ عنوان مدیر گروه به صورت حضوری پاسخگو نمی باشد.

2- اولویت در حذف و اضافه (به ویژه در کلاس‌هایی که ظرفیت محدود دارند) با پیام‌هایی است در بازه زمانی مشخص شده، زودتر ارسال شده باشند. در واقع مدیر گروه درخواست‌ها را بر اساس ترتیب زمان دریافت بررسی خواهد نمود.

3- دانشجو موظف است حداکثر پس از گذشت 24 ساعت از ثبت درخواست خود به پرتال آموزشی مراجعه کرده و انتخاب واحد خود را کنترل نماید. در صورتی که امکان انجام تمام بخش‌های درخواست توسط مدیر گروه وجود داشته باشد پیامی به دانشجو داده نمی‌شود و فقط درخواست دانشجو اعمال می‌شود اما در صورتی که هر بخش یا تمام درخواست امکان اجرا نداشته باشد، تغییرات امکان‌پذیر در پرتال اعمال شده و پیامی نیز از سمت مدیر گروه به دانشجو ارسال خواهند شد.

4- با توجه به اینکه درخواست‌های حذف و اضافه باید در قالب مشخص ارسال شوند اکیداً توصیه می‌شود «دستورالعمل ارسال درخواست حذف و اضافه غیرحضوری» را مطالعه نمایید. به درخواست های خارج از قالب ذکر شده ترتیب اثر داده نمی شود.

5- دانشجوياني که شرايط فارغ التحصيلي را دارند مي بايست جهت حذف و اضافه از طریق کارتابل کدگروههای درخواستی خود را برای کارشناس رشته ارسال نمایند، درخواست مجدد دانشجو جهت حذف و اضافه به هيچ عنوان مورد بررسي قرار نمي گيرد.

شرايط فارغ التحصيلي :

دانشجویی که کمتر از 12 واحد باقيمانده داشته باشد. اين دانشجو مي بايست کل واحد هاي باقيمانده را در اين نيمسال اخذ کند و ادعاي فارغ التحصيلي نمايد . در صورت عدم اخذ تعدادي از اين واحدهاي باقيمانده در زمان حذف و اضافه توسط دانشجو، اداره کل آموزش مي تواند پس از اتمام زمان حذف و اضافه، کليه واحد هاي اخذ شده دانشجو را حذف کرده و ثبت نام دانشجو را در اين نيمسال ملغي کند.

تذکر مهم: دانشجویانی که مطابق با آیین نامه آموزشی اخراج آموزشی (اتمام سنواتی یا چند ترم مشروطی) می باشند و پورتال آموزشی ایشان توسط آموزش مسدود شده است، می بایست درخواست خود را از طریق کارتابل برای کارشناس امور کمیسیون ارسال نمایند.

نکات مهم حذف و اضافه:

1-   حذف و اضافه دانشجویان تنها در روزهای ذکر شده به صورت غیر حضوری در جداول ذیل صورت می پذیرد و پاسخگویی به صورت حضوری امکانپذیر نمی باشد.
2-   دانشجویان بایستی تنها در بازه زمانی تعیین شده برای خود مطابق رشته و سال ورودی، درخواست حذف و اضافه را به مدیر گروه خود ارسال نمایند.

 

لینکهای مرتبط:

شرایط اخذ درس به صورت معرفی به استاد مخصوص ورودی های ماقبل 1402 (مصوبه شورای آموزشی 05/03/1400)

تقویم آموزشی نیمسال دوم 1403-1402

آدرس کارتابل مدیران گروه

آدرس کارتابل کارشناسان حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

آیین نامه آموزشی یکپارچه (مخصوص ورودی های 1402 به بعد در تمامی مقاطع)

آئین نامه آموزشی مقاطع کاردانی و کارشناسی(ورودی های ماقبل1402)

آئین نامه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد(ورودی های ماقبل1402)

آئین نامه آموزشی مقطع دکتری(ورودی های ماقبل 1402)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر
لینک مطلب :