اخبار اخبار

«بازگشت

اطلاعیه مجموعه آزمایشگاه ها و کارگاه ها

خواهشمند است دانشجویان گرامی برای جلوگیری از هرگونه مشکل در دروس کارگاهی و آزمایشگاهی،  قبل از اخذ این  دروس موارد زیر را مد نظر قرار دهند.

1-مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه، کلیه کلاس های آزمایشگاهی و کارگاهی در نیمسال دوم از روز شنبه مورخ 28/11/1402 شروع شده و حضور وغیاب دانشجویان نیز از همان هفته اول به شکل منظم انجام خواهد گرفت.

2-با توجه  به قوانین آموزشی دانشگاه، به هیچ عنوان امکان جابجایی از مشخصه گروه آزمایشگاهی یا کارگاهی ثبت نام شده در پورتال، به مشخصه گروه دیگر وجود ندارد. لذا خواهشمند است در زمان اخذ دروس آزمایشگاهی و کارگاهی دقت کافی را داشته باشید و در صورتی که امکان حضور در کلاس، در ساعت اخذ شده هنگام انتخاب واحد و با استاد مشخص را ندارید این گروه  درسی را اخذ نکنید.

3-در صورت غیبت بیش از دو جلسه طبق قوانین آموزشی دانشگاه ، دانشجو مشمول حذف سه شانزدهم  می شود لذا خواهشمند است نسبت به حضور به موقع سر کلاس ها اقدام نمایید.

4- بعد از حذف و اضافه، امکان تغییر و یا حذف گروه های آزمایشگاهی و کارگاهی برای دانشجویان وجود ندارد لذا خواهشمند است هر گونه تغییر مورد نظرخویش را تا قبل از پایان وقت حذف و اضافه انجام دهید.

5-کار در فضای کارگاهی و آزمایشگاهی مخاطرات خاص خود را دارد.لذا خواهشمند است دانشجویان قبل از شروع کار اجرایی، کلیه مسایل ایمنی را بررسی کرده و هر گونه ابهامی در این خصوص را از استاد درس و یا مسئول آزمایشگاه ها و کارگاه ها سوال کنند. لازم به ذکر است که مسئولت هر گونه سهل انگاری در این خصوص بر عهده خود دانشجو می باشد.

در پایان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای شما درترم جاری، به اطلاع می رساند برای ارتباط  با مسئول آزمایشگاه ها و کارگاه ها  می توانید با شماره 32317171-025 داخلی 350 تماس گرفته و یا به آدرس زیر ایمیل بزنید.ali.hamedi63@gmail.com

مسئول آزمایشگاه ها و کارگاه ها

 

علی حامدی

نظر
لینک مطلب :