اخبار اخبار

«Back

اطلاعیه دریافت کارت حضور در جلسه امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 1403- 1402

باسمه تعالی

 

اطلاعیه دریافت کارت حضور در جلسه امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 1403-1402

پیرو تصویب در شورای آموزشی دانشگاه، ارائه کارت ورود به آزمون به همراه کارت دانشجویی معتبر برای حضور در جلسات امتحانی الزامی است و در صورت عدم‌ارائه کارت، از ورود دانشجو به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

از روز یکشنبه مورخ 1403/03/13 امکان مشاهده و دریافت پرینت کارت ورود به جلسه امتحان از طریق پورتال آموزشی (سیستم مدیریت آموزش –گزارشات و آمار –امتحانات –کارت ورود به جلسه) وجود خواهد داشت. بدیهی است در صورت وجود هرگونه اشکال در گرفتن پرینت کارت ورود به جلسه، مراتب باید فوراً به اداره کل آموزش اطلاع داده شود.

دانشجویان جهت گرفتن پرینت کارت ورود به آزمون از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایند.

  • همچنین از آنجا که دریافت کارت ورود به جلسه امتحان منوط به شرکت در نظرسنجی اساتید می باشد، آخرین مهلت نظرسنجی تا روز جمعه مورخ 1403/03/18 می‌باشد.

قابل‌توجه دانشجویان مهمان از دانشگاه‌ها و موسسات دیگر:

دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات دیگر که در نیمسال جاری به‌صورت مهمان در دانشگاه حضور دارند، می‌بایست جهت شرکت در جلسه امتحان، کارت ورود به جلسه امتحان و کارت دانشجویی دانشگاه مبدا را به همراه داشته باشند. در غیر این صورت از حضور ایشان در جلسه امتحان ممانعت به عمل می‌آید.

تذکر مهم:

کلیه دانشجویان گرامی که شماره دانشجویی آنها در لیست زیر موجود است، امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان را ندارند. لذا می‌بایست در اسرع وقت برای رفع مشکلات آموزشی (نقص مدارک ثبت‌نامی، فرم‌های آموزشی ناقص، نظام وظیفه، کمیسیون موارد خاص و...) و مالی (شهریه، خوابگاه و...) اقدام نمایند.

بدیهی است سهل‌انگاری و تاخیر در رفع این نواقص یا پیگیری آنها در دقایق نزدیک به شروع امتحان، می‌تواند موجب محرومیت از حضور در جلسه امتحان یا مشکلات دیگری شود که موجب اتلاف زمان و هزینه صرف‌شده در این نیمسال خواهد شد و مسئولیت کلیه عواقب ناشی از آن، بر عهده شخص دانشجو خواهد بود.

لیست دانشجویان دارای نقص مدارک آموزشی، مالی، نظام وظیفه و...

مدیریت امور آموزشی دانشگاه شهاب دانش

Comments
Trackback URL: