نمایش محتوای وب نمایش محتوای وب

 

دانشگاه به عنوان مهد تربیت متفکران، اندیشمندان و مدیران آینده، نقشی موثر در جریان­های گوناگون فکری، اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هر کشور داشته است و دانش ­آموختگان هر جامعه‌ نیز معرف و گویای اصول نگرشی و شالوده­ های بنیانی اعتقادات و ارزش­ های نظام آموزشی و تبلور آرمان‌های آن جامعه می ­باشند. صرف‌نظر از مسائل مشترک دانش­ آموختگان همه نظام‌های آموزشی معتبر جهان، وجوه تمایز و تفاوت در بینش ­ها و ارزش های آنها، متوجه جامعه­ ای است که در آن پرورش یافته و شخصیت اجتماعی دانش‌آموختگان شکل گرفته است.

دانشگاه‌ شهاب دانش نیز متاثر از انقلاب اسلامی با رویکردهای الهی و معنوی، جهان بینی و نظام ارزشی اسلام را مبنای عمل و روش خود قرار داده و با هدف تربیت عالمان ملکوتی، جهت گیریهای آموزشی خود را شکل داده است. لذا به منظور ارج نهادن به شخصیت علمی، فرهنگی و اجتماعی
دانش ­آموختگان، تجلی همراهی، همدلی و ایجاد هویت و همبستگی بین دانشگاه و دانش­ آموختگان، برنامه­ ریزی و فعالیت هماهنگ و تبادل تجربه بین وزارتخانه­، دانشگاه و نهاد خانواده دانشجویان، همه ساله دانشگاه شهاب دانش قم  مراسمی بر گرفته از آداب اسلامی ـ ایرانی به عنوان جشن فراغت از تحصیل برای این دسته از دانشجویان برگزار می کند.