نمایش محتوای وب نمایش محتوای وب

شرح وظایف مدیر دانشجویی

 

ـ هدایت و هماهنگ سازی کلیه فعالیتهای مربوط به امور رفاهی، تغذیه و خوابگاههای دانشجویان
ـ برنامه ریزی لازم جهت اسکان، تغذیه و ارائه تسهیلات و وام های دانشجویی به دانشجویان
 
ـ تهیه و تنظیم اصول کلی برنامه های رفاهی با همکاری واحدهای ذیربط
 
ـ اعمال نظارت بر حسن اداره امور خوابگاهها، سلف سرویسها و تغذیه دانشجویان به لحاظ کیفی، کمی و بهداشتی و انظباطی
 
ـ برنامه ریزی در زمینه‌های ارتقاء و بهبود مستمر فعالیتهای رفاهی دانشجویان
 
ـ بررسی سطوح رضایتمندی دانشجویان از نحوه اجرای خدمات رفاهی، تغذیه و سایر موارد ذیربط
 
ـ انجام بازدیدهای دوره ائی و مرتب از اماکن دانشجویی، سلف سرویسها و خوابگاهها
 
ـ بررسی نیازهای پرسنلی، تجهیزاتی و تدارکاتی واحدهای تابعه و انعکاس درخواستهای آنان به مسئولین ذیربط
 
ـ ارتباط مفید و سازنده با صندوق رفاه دانشجویان به منظور تسریع در امور محوله
 
ـ رسیدگی و پیگیری مشکلات و شکایات کارکنان تحت سرپرستی
 
ـ ارائه نظرات و پیشنهادات در امور مربوط به عقد قراردادهای طبخ و توزیع غذا و خدمات نظافتی خوابگاهها
 
ـ نظارت مستمر بر خرید اقلام غذایی و عملکرد شرکتهای خدماتی طبخ و توزیع غذا
 
ـ تحقیق و نظرسنجی از دانشجویان به منظور ارزیابی خدمات ارائه شده توسط واحدهای تابعه و استفاده از آن در برنامه های آتی واحد
 
ـ همکاری و تعامل با بخشهای مختلف دانشگاه جهت برگزاری سمینارها، همایشها و کنفرانسها
 
- نظارت و برنامه ریزی بر فعالیت های رفاهی ،صنفی دانشجویان اراءه شده توسط بخش خصوصی
 
ـ تلاش در راستای بهبود مستمر فعالیتها، فرآیندها و ارتقاء سطح مهارت و توانمندی واحد ذیربط
 
- نظارت بر انجام امور مربوط به تسویه حساب وامهای صندوق رفاه دانشجویان
 
- برنامه ریزی جهت بکارگیری دانشجویان در قالب کار دانشجویی در سطح مدیریت ها و دانشکده ها
 
- همکاری و تعامل با بخش های ذیربط دانشگاه جهت استفاده مطلوب از اوقات فراغت دانشجویان
 
- انعکاس نظرات و پیشنهادات دانشجویان به مقامات مسئولین ذیربط
 
- نظارت بر مفاد قراردادهای منعقد شده با شرکت های خدماتی طرف قرارداد دانشگاه (طبخ و توزیع ،نظافتی ،تاسیساتی و... .)
 
ـ رعایت دستورالعملها، بخشنامه‌ها و آئین نامه‌‌های ذیربط
 
ـ شرکت در دوره‌های آموزشی و تخصصی مرتبط با شرح وظایف
 
ـ ارائه گزارش لازم به مقام مافوق در رابطه با عملکرد واحد تحت سرپرستی
 
ـ شرکت در جلسات، سمینارها و کمیسیونها با توجه به نیاز
 
ـ حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف کارکنان تابع از طریق اعمال نظارت مستقیم بر کار آنها و اظهارنظر موثر در مورد گزینش، تشویق و تنبیه آنان
 
ـ برگزاری جلسات هماهنگی با بخش های مختلف دانشگاه
 
ـ انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق