معرفی گروه معرفی گروه

بسمه تعالی

 

 

 فعالیت های گروه معماری موسسه در حوزه های مختلف شامل تشکیل کارگاه های عملی می باشد که در سطح استان بی نظیر بوده وهم سو با رویه آموزش علمی دانشجویان می‌باشد.

 کارگاه های ساخت سنتی که در آن سعی بر آموزش تکنیک های سنتی به دانشجویان زیر نظر استاد کار سنتی می باشد که طی آن دانشجویان کلیه مراحل و تعدادی از تکنیک های پر کاربرد ساخت سنتی را در زمینه ساخت انواع تاق ها، دیوار چینی، رسم و ساخت انواع قوس و گنبد آموزشی می‌بینند.

 

 

 از دیگر کارگاه های دایر در موسسه کارگاه  چوب و گره چینی و کارگاه سفال می باشد که زیر نظر استاد گره چینی اقدام به آموزش دانشجویان ذیل درس آشنایی با معماری اسلامی می نمایند.

 

 

 برگزاری حداقل دو نمایشگاه از آثار دانشجویان و اساتید گروه معماری و همینطور برگزاری مسابقات اسیکس از دیگر برنامه‌هایی است که به طور منظم و هر ترم در دانشکده معماری صورت می پذیرد .

 

 

 

 

 

 برگزاری ورکشاپ ها و کارگاه های هفتگی در موضوعات مختلف یکی از مهم ترین برنامه هایی است که دانشکده معماری به طور منظم و هفتگی صورت می گیرد. سعی می شود تا در این کار گاه های هفتگی از نتیجه آخرین مطالعات و یافته‌های اساتید مختلف به صورت آزاد برای کلیه  دانشجویان استفاده شود .