روال پاسخگویی بخشهای مختلف دانشگاه از ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ لغایت ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
دانشجوی عزیز
با سلام
دانشگاه شهاب دانش از ابتدای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی رسمی دانشگاهها، واحدهای اداری را جهت انجام امور دانشجویان و دانشآموختگان گرامی فعال نگاه داشت. با توجه به تمدید مجدد تعطیلیها و لزوم انجام امور مختلف شما، تا اطلاع ثانوی تمامی بخشهای دانشگاه بدون حضور مراجعین در داخل دانشگاه، درخواستهای غیرحضوری دریافتی را بررسی میکنند.
شما میتوانید از طریق پورتال آموزشی، به بخشهای مربوطه درخواست خود را ارسال نمایید تا در کارهایتان وقفهای ایجاد نشود. واحد ارزیابی و نظارت و همچنین شورای صنفی دانشگاه به صورت مستمر بر نحوه پاسخگویی بخشهای مختلف دانشگاه نظارت خواهند داشت.
🔻خواهشمند است در ارسال درخواستها از طریق پورتال آموزشی موارد زیر را به دقت رعایت فرمایید:
۱. جهت ارسال درخواست، وارد پورتال آموزشی خود / بخش سیستم اتوماسیون اداری / بخش نامههای داخلی سازمان/ نامه داخلی جدید / شده و گیرنده، موضوع و متن درخواست خود را وارد نمایید (لطفاً شماره تلفن همراه خود را نیز در پایانِ درخواست ذکر نمایید تا در صورت لزوم با شما تماس گرفته شود).
۲. لطفاً برای هر درخواست یک نامه جداگانه به کارشناس مربوطه ارسال نمایید. (به عنوان مثال اگر یک درخواست از بخش مالی و یک درخواست از بخش آموزش دارید برای هرکدام، یک نامه جداگانه ارسال نمایید).
۳. پاسخ اولیه دریافت درخواستهای شما حداکثر ظرف ۴۸ ساعت توسط کارشناسان بخش مربوطه داده خواهد شد.
۴. در صورتی که در نامه درخواست شما نقصی وجود داشته باشد در همان پورتال به شما پاسخ داده میشود تا آن را رفع نمایید و مجدداً درخواست اصلاحشده را ارسال نمایید.
در صورتی که ظرف ۴۸ ساعت پاسخ اولیه شما داده نشد مراتب را به اداره نظارت و ارزیابی به ادرس ایمیل nezarat@shdu.ac.ir و شورای صنفی دانشگاه به آیدی تلگرامی @Shdu_Senfi اطلاع دهید تا سریعاً پیگیری شود.
برنامه پاسخگویی غیرحضوری دانشگاه از 23 فروردین ماه 1399