اخبار اخبار

«Back

اطلاعيه انتخاب واحد دانشجويان کارشناسی ارشد در نیمسال دوم 98-97

باسمه تعالی

اطلاعيه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجويان برای نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97

مخصوص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

1- ثبت نام و انتخاب واحد غیرحضوری (از طریق اینترنت) دانشجويان برای نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 از روز سه شنبه نهم بهمن ماه الی جمعه دوازدهم بهمن ماه صورت مي‌گيرد. با توجه به آیین نامه شورای آموزشی این تاریخ قابل تمدید نمی باشد.

2- ميزان شهريه علی الحساب برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد کلیه ورودی ها مبلغ بیست میلیون ریال خواهد بود. مبلغ دقيق بدهکاری و بستانکاری دو هفته بعد از حذف و اضافه و نهايي شدن ثبت نام، در پورتال آموزشی مشخص مي‌شود. برای اطلاع از روش‌های پرداخت شهریه، قبل از شروع ثبت نام به اطلاعیه‌های معاونت مالی- اداری توجه نمایید.

3- بعد از پرداخت شهريه علی‌الحساب و باز شدن پورتال، برای ثبت نام از طريق اينترنت و يا شبکه داخلی دانشگاه در روز مشخص شده طبق جدول زمان بندی ثبت نام  به پورتال آموزشی مراجعه نماييد.

4- طبق آیين نامه آموزشی مصوب وزارت علوم، عدم تکميل مراحل ثبت نام در وقت اعلام شده به منزله انصراف از تحصيل است و دانشجو می بایست هزینه انصراف آن ترم را طبق مقررات بپردازد.

5- با توجه به اينکه بعد از ثبت نام اوليه ممکن است برنامه کمی تغيير کند (با توجه به تعداد ثبت نامی در هر گروه درسی)، دانشجو بايد به اطلاعيه‌های آموزش قبل از اتمام حذف و اضافه توجه کافی مبذول نمايد در غیر اینصورت تمام عواقب آموزشی به وجود آمده به عهده دانشجو می باشد.

5-1- مرجع انتخاب واحد دانشجو از نظر دانشگاه در مورد واحدها، روزهای کلاسی، روز و ساعت امتحان شرایط موجود درپورتال آموزشی دانشجو پس از حذف و اضافه می‌باشد. لذا دانشجو موظف است پس از اتمام حذف و اضافه، در موعد مشخص شده توسط اداره کل آموزش برای گرفتن پرینت واحدها از طریق پورتال و تحویل نسخه نهایی امضا شده به کارشناس رشته خود اقدام کند. بدیهی است کلیه پرینت های انتخاب واحد قبل از اتمام حذف و اضافه هیچگونه اعتباری نخواهد داشت.

6- حذف و اضافه (از طریق اینترنت) دانشجويان برای نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97از روز شنبه سیزدهم بهمن ماه الی جمعه نوزدهم بهمن ماه صورت مي‌گيرد. جدول زمان‌بندی حذف و اضافه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

7- امکان حذف و اضافه فقط برای دانشجویانی میسر می‌شود که در ثبت نام اولیه، حداقل مجاز واحد را اخذ کرده باشند (بجز دانشجویان ترم آخری که کمتر از حداقل مجاز واحد باقیمانده دارند).

8- حداقل مجاز تعداد واحد اخذ شده در هر ترم 8 واحد است (مگر دانشجویانی که تنها درس پایان نامه برای آن ها باقی مانده باشد). در صورت عدم رعايت اين حداقل مجاز واحد (اخذ کمتر از 8 واحد) پس از اتمام مهلت ثبت نام و حذف و اضافه، ‌نسبت به حذف نيمسال تحصيلي دانشجو بنابر مقررات آموزشي اقدام خواهد شد.

9- حداکثر مجازتعداد واحد اخذ شده در هر ترم 14 واحد است. در صورت عدم رعايت حداکثر مجاز واحد، آموزش دانشگاه نسبت به حذف واحدهاي اضافي اخذ شده توسط دانشجو بنابر تشخيص خود اقدام خواهد کرد.

10- در انتخاب واحد به برنامه امتحانی پايان ترم آن نيز توجه داشته باشيد. بنا بر تصويب شورای آموزشی، امکان انتخاب واحد همزمان دروسی که ساعت درسی آنها و يا ساعت امتحانی آنها تداخل داشته باشد، وجود ندارد. امکان تغيير ساعت و تاريخ امتحان نيز بعد از شروع انتخاب واحد تحت هيچ شرايطی امکانپذير نيست.

11- طبق آیین نامه آموزشی "چنانچه دانشجویی در دوره کارشناسی ارشد دو نیمسال اعم از متوالی یا متناوب مشروط شده باشد،"اخراج آموزشي محسوب می‌شوندو می‌توانند به صورت مشروط با دادن تعهد در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 ثبت نام نمایند. لذا پورتال آموزشی این دانشجویان مسدود بوده و می‌بایست جهت تکمیل فرم تعهد و انجام اقدامات لازم به منظور باز شدن پورتال آموزشی برای انتخاب واحد اینترنتی به کارشناس رشته خود مراجعه نمایند.

12- آیين نامه های آموزشی روی وب سايت دانشگاه قرار داردو مسئولیت رعایت کلیه قوانین آموزشی نيز با دانشجو می باشد. با توجه به اينکه برای انتخاب واحد به دانشجو اختيار تمام داده شده است لذا هر زمانی از تحصیل مشخص شود که دانشجو شرایط ادامه تحصیل را نداشته است، دانشگاه می‌تواند از ادامه تحصیل دانشجو و یا صدور مدرک فارغ التحصیلی وی ممانعت بعمل آورد و کلیه عواقب مالی و آموزشی به عهده دانشجو می باشد.

13- دانشجویانی که پایان­نامه خود را در نیمسال های قبلی اخذ نموده­اند و قصد دفاع از پایان نامه خود را تا تاریخ 30 فروردین 98 نداشته و می خواهند برای نیمسال بهمن 98-97 تمدید پایان­نامه انجام دهند، میبایست بر اساس شرایط آموزشی خود به یکی از روش های زیر جهت تمدید اقدام نماید.

13-1 – در صورتی که ورودی نیمسال مهر 97- 96 به بعد می باشد با به همراه داشتن فرم اخذ/ تمدید پایان­نامه به همراه فرم گزارش پیشرفت پایان­ نامه که دارای امضا استاد راهنما می باشد به دفتر تحصیلات تکمیلی مراجعه نماید.

13-2 – در صورتی که ورودی نیمسال بهمن 96- 95 می باشد با به همراه داشتن فرم اخذ/ تمدید پایان­نامه به همراه فرم گزارش پیشرفت پایان ­نامه و مجوز نیمسال پنجم که دارای امضا استاد راهنما می باشد به دفتر تحصیلات تکمیلی مراجعه نماید.

13-3 – در صورتی که ورودی نیمسال مهر 96- 95 می باشد با به همراه داشتن فرم اخذ/ تمدید پایان­نامه به همراه فرم گزارش پیشرفت پایان ­نامه و مجوز نیمسال ششم که دارای امضا استاد راهنما می باشد به دفتر تحصیلات تکمیلی مراجعه نماید.

13-4 – در صورتی که ورودی سال 94 به قبل می باشد جهت تکمیل فرم کمیسیون به دفتر تحصیلات تکمیلی مراجعه نماید.

14- کارشناسان هر دانشکده در ایام ثبت نام، آمادگی رفع مشکلات احتمالی دانشجویان را داشته و در صورتیکه از طریق اینترنت در امر ثبت نام مشکلی داشته باشید، به صورت حضوری به کارشناسان دانشکده مراجعه نمایید.

Comments
Trackback URL: